Pirsing_i_tetovaže Podređivanje Pohotni_starci Poligamija Polucija Preljubništvo Prostitucija Razbijanje_obitelji Razvod Ritualno_seksualno_sakaćenje_djece Sa_životinjama Seksualne_aluzije Seksualna_pomagala Seksualno_ropstvo Silovanje Stid Tjelesne_izlučevine Transvestizam Ubojstvo_djece Ubojstvo_za_seks Uniseksizam Veličina_je_bitna Voajerizam Zlouporaba_djece Žene_ravnih_prsa
PIRSING I TETOVAŽE
Levit. 19, 28
"Ne urezujte zareza na svome tijelu za pokojnika; niti na sebi usijecajte kakvih biljega.
Levit. 19, 27
"Ne zaokružujte kose na svojim sljepoočnicama; ne šišajte okrajka svoje brade."
Prvi kršćani često su tetovirali znak križa po licu ili rukama kao trajni simbol svoje vjere. Unatoč tome car Konstantin zabranjuje tetoviranje lica, a 787g. papa Hadrian I zabranjuje bilo kakvo tetoviranje, pa tetoviranje kao tradicija zamire u kršćanstvu.*
PODREĐIVANJE
Luka 7, 36
"On uđe u kuću farizejevu i priđe stolu. Kad eto neke žene koja bijaše grešnica u gradu. Dozna da je Isus za stolom u farizejevoj kući pa ponese alabastrenu posudicu pomasti i stade odostrag kod njegovih nogu. Sva zaplakana poče mu suzama kvasiti noge: kosom ih glave svoje otirala, cjelivala i mazala pomašću."
*
POHOTNI STARCI
Levit. 19, 20
"Suzana reče djevojkama: "Donesite mi ulja i pomasti pa zaključajte vrtna vrata da se okupam!"
"...ništa nisu znale o starcima, jer bijahu skriveni. Čim djevojke izađoše, oni ustadoše i pritrčaše k njoj . "Evo, rekoše, vrtna su vrata zaključana, nitko nas ne vidi. Mi te se poželjesmo, podaj nam se i budi naša! Ako li nećeš, mi ćemo protiv tebe svjedočiti da je neki mladić bio s tobom i da si zbog toga udaljila od sebe svoje djevojke."
U biblijska vremena, glas žene se nije uzimao u obzir na sudovima, jedino ako je potkrijepljen s izjavama barem dvojice muškaraca. U ovom slučaju, Suzana nije imala nikakve šanse da izbjegne ili kamenovanje ili silovanje. Srećom se upleo Bog osobno, pa je lijepa Suzana ostala pošteđena.
*
POLIGAMIJA
1Kraljevi 11, 3
"Imao je sedam stotina kneževskih žena i tri stotine inoča."
Najmudriji i najveći izraelski kralj Solomon (za koga nema ama baš nikakvih arheoloških dokaza postojanja) imao je - prema Bibliji - 700 žena i 300 ljubavnica!
Za one koji zavide mudrom Solomonu na brojnim ženama - židovska pjesmica:
Jiddiš:
Tojznt vajber hot gehat
Šlojme hamejlekh der kliger.
Fargest ništ az ca jedn vajb
Hot ir ojkh gekrign a šviger!
U slobodnom prijevodu:
Tisuću žena imao je
Kralj Solomon mudri,
Al' ne zaboravite da sa svakom ženom,
dobio je i punicu.
2Samuel 5, 13; 20, 3
"Po dolasku iz Hebrona David uze još inoča i žena iz Jeruzalema; i rodi se Davidu još sinova i kćeri."
Rehoboam je imao osamnaest žena i šezdeset ljubavnica (inoča):
Estera 2, 17
"Kralj (Ahasver) zavolje Esteru više od svih drugih žena (svojih ljubavnica); više nego sve ostale djevice ona mu omilje i predobi ona njegovu naklonost. I položi on na njezinu glavu kraljevsku krunu, pa mjesto Vaštije (njegove neposlušne žene) ona posta kraljicom."
Kao što se opisuje u Knjizi Postanka (21, 10), ljubavnica se može otpustiti kada više nije potrebna. Abraham je imao dvije ljubavnice (Hekuba i Ketura); Gideon: barem 1; David: mnogo; Nahor: 1; Jakob: 1; Elifaz: 1; Gideon: 1; Kaleb: 2; Manaše: 1; Saul: 1; David: barem 10; Rehoboam: 60; Solomon: 300; neidentificiran Levit: 1; Belšazar: više od jedne.
*
POLUCIJA
Pon. zakon 11
"Ako je među tvojima tko postao nečist zbog noćnog izljeva, neka iziđe iz tabora i neka se ne vraća u nj. A predvečer neka se u vodi opere te u smiraje može opet u tabor."
(Jahve reče Mojsiju i Aronu):
"Govorite Izraelcima i kažite im: 'Kad koji čovjek imadne izljev iz svoga tijela, njegov je izljev nečist.'"
"Svaka postelja na koju legne onaj koji ima izljev neka je nečista; i svaki predmet na koji sjedne neka je nečist. A svaki koji se dotakne njegove posteljine neka opere svoju odjeću, u vodi se okupa i nečistim ostane do večeri. Tko god sjedne na predmet na kojemu je sjedio onaj koji je imao izljev neka opere svoju odjeću, u vodi se okupa i nečistim ostane do večeri."
"Ako onaj koji ima izljev pljune na koga tko je čist neka taj opere svoju odjeću, u vodi se okupa i nečistim ostane do večeri. "
"Ako koja žena legne s kojim čovjekom i on ispusti sjeme, neka se okupaju u vodi i budu nečisti do večeri."
*
PRELJUBNIŠTVO
Levitski 20, 10
"Čovjek koji počini preljub sa ženom svoga susjeda neka se kazni smrću - i preljubnik i preljubnica."
2Samuel 11, 2-4
"Pa to je Bat-Šeba, kći Eliamova i žena Urije Hetita!" Nato (kralj) David posla glasnika da je dovedu k njemu. Kad je došla, leže on s njom, upravo kad se bila očistila od svoje nečistoće. Zatim se ona vrati svojoj kući. (5) Žena zatrudnje te poruči Davidu: "Trudna sam!"
Knjiga Postanka 39, 7-20
"...blagoslovi Jahve dom Egipćaninov zbog Josipa: blagoslov Jahvin bijaše na svemu što je imao - u kući i u polju."
"Poslije nekog vremena žena njegova gospodara zagleda se u Josipa i reče mu: "Legni sa mnom!" "
"Iako je Josipa salijetala iz dana u dan, on nije pristajao da uz nju legne; nije joj prilazio. Jednog dana Josip uđe u kuću na posao. Kako nikog od služinčadi nije bilo u kući, ona ga uhvati za ogrtač i reče: "Legni sa mnom!" Ali on ostavi svoj ogrtač u njezinoj ruci, otrže se i pobježe van."
"Gospodar pograbi Josipa i baci ga u tamnicu."
Mudre izreke 30, 20
Takav je put preljubnice: najede se, obriše usta i veli: "Nisam sagriješila."*
PROSTITUCIJA
"Žene opasane užetom sjede na putovima i pale kad od maslinovih ljusaka; kada koju od njih snubi prolaznik da mu se poda, ona se ruga svojoj susjedi što je nisu zapazili kao nju i što joj uže nije prekinuto."
... ode Samson u Gazu; ondje vidje neku bludnicu i uđe k njoj. Opkoliše ga i vrebahu ga svu noć na gradskim vratima. Svu noć bijahu mirni. "Pričekajmo do zore", mišljahu, "pa ćemo ga ubiti." Ali je Samson ležao samo do ponoći.
Levit. 19, 29
"Ne obeščašćuj svoje kćeri dajući je za javnu bludnicu. Tako se zemlja neće podati bludnosti niti će se napuniti pokvarenošću."
Joel 4, 3
"Baciše ždrijeb za moj narod; davali su dječake za bludnice, djevojke prodavali za vino i pili.
Abraham - najuzvišeniji lik biblije poslije Krista - daje svoju ženu (sestru) Saraju kao prostitutku, jedan put faraonu, drugi put kralju Abimeleku, i bogati se na njen račun (svodnik):
"Kad je bio na ulazu u Egipat, reče svojoj ženi Saraji: "Znam da si lijepa žena. Kad te Egipćani vide, reći će: 'To je njegova žena', i mene će ubiti, a tebe na životu ostaviti. Nego reci da si mi sestra, tako da i meni bude zbog tebe dobro i da, iz obzira prema tebi, poštede moj život."
Zbilja, kad je Abram ušao u Egipat, Egipćani vide da je žena veoma lijepa. Vide je faraonovi dvorani pa je pohvale faraonu i odvedu ženu na faraonov dvor.
Abramu pođe dobro zbog nje; steče on stoke i goveda, magaraca, slugu i sluškinja, magarica i deva."
Post 12
Abraham je taj trik opet ponovio:
"Dok je boravio kao pridošlica u Geraru, rekao je Abraham za svoju ženu Saru da mu je sestra (to je ustvari polu-istina, jer mu je ona polu-sestra! što je dvostruki grijeh). I Abimelek, kralj gerarski, uze Saru sebi."
Post 20, 1-2
Na kraju je Abraham opet nagrađen:
Abimelek uzme ovaca i goveda, sluga i sluškinja pa ih dade Abrahamu; vrati mu i njegovu ženu Saru.
A Bog, koji je "zatvorio svaku utrobu u domu Abimelekovu", opet dopusti ženama rađati nakon toga. (?!)
Izak, Abrahamov sin, isto čini sa svojom ženom:
"Ona mi je sestra."
Je li se Abraham zaista pobojao za svoj život, ili je bio pohlepan, da preko Sarinog lijepog tijela stekne imetak? Zar je zaboravio na Jahvinu Riječ i obećanje:
Jahve reče Abramu: "Idi iz zemlje svoje, iz zavičaja i doma očinskog, u krajeve koje ću ti pokazati. Velik ću narod od tebe učiniti, blagoslovit ću te, ime ću ti uzveličati, i sam ćeš biti blagoslov.
Ako mu je Jahve obećao da će iz njega poteći velik narod, a još nije imao djece sa tada neplodnom Sarom, onda je to značilo da će imati mnogo potomaka kasnije. Kako bi imao potomke ako bi ga Egipćani ubili radi žene Sare? Znači ipak je bio pohlepni gad. A možda ipak nije vjerovao Jahvi - Bogu? Ili oboje?
Estera
Esteru je dao njen ujak, Mordecai kralju, Ahasuerusu, za usluge koje je napravio Izraelcima.
Knjiga Sirahova 9
Ne približuj se bludnici, da ne padneš u zamke njezine.
(4) Ne druži se s pjevačicom, da te ne smete umijećem svojim.
(6) Ne daj bludnici svoje duše, da ne izgubiš imetak svoj.
(7) Ne obziri se po gradskim ulicama i ne skitaj se pustim zakucima.
Izreke 31, 18
"Vidi kako joj posao napreduje: noću joj se ne gasi svjetiljka."
:-)
Matej 1, 1-16
U rodoslovlju Isusa, pojavljuju se 4 žene - Tamara, Rahaba, Ruta i Betšeba. Tamara [Post. 38] se prerušava u prostitutku, i dobiva novac od njenog svekra za seks. Rahaba [Jošua 2] je bila prostitutka, koja je sakrila 2 izraelska špijuna i izdala svoj narod.
Luka 7, 37-50
"Kad eto neke žene koja bijaše grešnica u gradu."
Premda je Luka opisuje kao "grešnicu", ona je držana prostitutkom, kao i Marija Magdalena.
*
RAZBIJANJE OBITELJI
Luka 14, 26
(Isus): "Dođe li tko k meni, a ne mrzi svog oca i majku, ženu i djecu, braću i sestre, pa i sam svoj život, ne može biti moj učenik!"
Matej 23, 9
(Isus): "Ni ocem ne zovite nikoga na zemlji jer jedan je Otac vaš - onaj na nebesima."
Matej 10, 34-36
(Isus): "Ta došao sam rastaviti čovjeka od oca njegova i kćer od majke njezine i snahu od svekrve njezine; i neprijatelji će čovjeku biti ukućani njegovi."
Drugi mu od učenika reče: "Gospodine, dopusti mi da prije (nego što ti se pridružim) odem i pokopam svoga oca." Isus mu kaže: "Hajde za mnom i pusti neka mrtvi pokapaju svoje mrtve."
Za odgoj djece u obitelji namijenjena je: "ŠIBA" iz biblijske knjige "Mudrih" izreka, odakle je potekao glupi slogan: "Šiba je potekla iz raja."
Mudre izreke
Tko ljubi sina svog, često ga bije šibom, da se na koncu u njemu obraduje.
Tko štedi šibu, mrzi na sina svog, a tko ga ljubi, na vrijeme ga opominje.
Ne daj mu slobode u mladosti i ne praštaj mu pogrešaka njegovih.
Savij mu šiju dok je mlad i nagnječi mu rebra dok je malen, da ti ne bude buntovan i neposlušan i ne ožalosti te duboko.
Ludost prianja uza srce djetinje: šiba pouke otklanja je od njega.
Ne uskraćuj djetetu opomene, jer, udariš li ga šibom, neće umrijeti: biješ ga šibom, ali mu dušu iz Podzemlja izbavljaš.
Oko koje se ruga ocu i odriče posluh majci iskljuvat će potočni gavrani i izjesti mladi orlovi.
Krvave masnice očiste zlo i udarci pročiste odaje utrobe.
*RAZVOD
Matej 5, 31-32
"Rečeno je također: Tko otpusti svoju ženu, neka joj dade otpusnicu. A ja vam kažem: Tko god otpusti svoju ženu - osim zbog bludništva - navodi je na preljub i tko se god otpuštenom oženi, čini preljub."
Knjiga Sirahova
"Ako ne čini kao što joj pokažeš, otpusti je od sebe."
"Kada tko uzme ženu i s njome postupi kao muž, a potom na njoj otkrije što ružno te ona više ne nalazi milosti u njegovim očima i on joj napiše otpusno pismo, uruči joj ga i potjera je iz svoje kuće, a ona izađe iz njegove kuće, ode i pođe za drugoga pa omrzne i tome drugomu te joj i on napiše otpusno pismo, uruči joj ga i otjera je iz svoje kuće - ili pak umre taj koji ju je drugi uzeo - tada je, pošto se tako oskvrnula, ne može opet uzeti za ženu onaj prvi muž koji je bijaše otpustio."
*
RITUALNO SEKSUALNO SAKAĆENJE DJECE
Post. 17, 10-14
"...A ovo je Savez moj s tobom i tvojim potomstvom poslije tebe koji ćeš vršiti: svako muško među vama neka bude obrezano. ...
...Svako muško među vama, kroz vaša pokoljenja, kad mu se navrši osam dana, neka bude obrezano; i rob, rođen u vašem domu, i onaj što bude kupljen od stranca, koji ne bude od vaše krvi. ...
...Muško koje se ne bi obrezalo neka se odstrani od svoga roda: takav je prekršio moj Savez."
Dokazano je da se amputacijom prepucija uklanja mnoštvo živaca i žlijezda (npr.za proizvodnju feromona), što ima za posljedicu odumiranje određenih centara u mozgu. Ta "mala kastracija" u nekim društvima vjerojatno ima za cilj smanjenje seksualnog užitka, kao i ritualne, religijske i primitivno-socijalne funkcije. Iako se muslimanski i židovski liječnici uporno trude dokazati medicinsku korist takvih masovnih brutalnih amputacija djece, ona nikada nije dokazana (osim možda u nekim rijetkim slučajevima fimoze)!
Zašto bi obrezivanje bilo znak Saveza s Bogom, kada su se obrezivali i "mnogobožni" Egipćani i drugi primitivci? Zašto je Bog stvorio daj komad kožice? Da se može odrezati Njemu u čast? Za Alaha, muslimani tvrde da će im te odrezane kožice vratiti na penise u raju....
Ako dijete nema nikakvih infekcija i sličnih medicinskih komplikacija zbog kožice na penisu, ne treba je rezati, isto kao što ne treba vaditi niti slijepo crijevo ako ono ne pravi probleme. Dakako, radi se i o etičkom pitanju jer dijete u dobi u kojoj se u svijetu obrezivanje obavlja, obično ne može samo odlučiti želi li se obrezati ili ne. Smije li mu roditelj istetovirati na čelu geslo: "Allahu Akhbar?" Napredne zemlje nastoje iskorijeniti te odvratne i štetne vjerski uvedene rituale: nošenje burki, ritualno klanje životinja, dogovorene brakove... sakaćenje dječjih spolovila.... itd.
*
SA ŽIVOTINJAMA
Levit. 18, 23
"Da nisi legao ni s jednom životinjom - od nje bi postao nečist. Žena ne smije stati pred životinju da se s njom pari. To bi bila krajnja opačina."
Levit: 20, 15, 16
"Čovjek koji bi spolno općio sa životinjom ima se smaknuti. Životinju ubijte! Ako bi se žena primakla bilo kakvoj životinji da se s njom pari, ubij i ženu i životinju."
Levit. 22, 18
"Tko bi god sa živinom legao, treba ga kazniti smrću."
Pon. zak. 27, 21
'Proklet bio koji legne s bilo kakvom životinjom!' - I sav narod neka reče: 'Amen!'
Vjerojatno niste planirali tako što, ali sada znate ako bi vam slučajno palo na pamet.
Rabinski izvanbiblijski izvori naširoko opisuju mukotrpni način kako je Adam tražio pravu partnericu - on se pario sa svakom ženkom koju je Bog pred njega doveo, pa je prigovarao Bogu, "Svaki stvor ima svog para!" Tek tada, Bog, metodom pokušaja i promašaja, stvara prikladnu partnericu, drugu Evu. Adamova prva žena Lilit ga napušta, jer je odbila biti u svemu poslušna Adamu, a prvu Evu Adam odbacuje s gnušanjem, jer je vidio kako ju je Bog stvarao, organ po organ. To je smisao Adamovog uspavljivanja kod izrade druge Eve. (Vidi Graves i Patai: "Židovski mitovi".)
*SEKSUALNE ALUZIJE
Knjiga Sirahova 26, 12
"Kao žedan putnik, ona otvara usta i pije svaku vodu na koju naiđe i spušta se pred svakim kolcem i svakoj strijeli otvara tulac."
Estera 2, 14
"Ona bi ulazila uvečer, a ujutro bi se vraćala u drugi harem, pod nadzorom Šaašgaza, kraljeva eunuha, čuvara priležnica."
Poznati nekoga (hebrejski eufemizam: YADA - "poznati"); prići nekomu (hebrejski: BO - "ući u"); leći do nekoga (YASHAV) = imati seksualni odnos:
- Čovjek pozna svoju ženu Evu... Kajin pozna svoju ženu... A ubijte i svaku ženu koja je poznala muškarca!
- Elkana pozna Anu, ženu svoju, a Jahve je se opomenu. Ana zatrudnje.
- Nato će Marija anđelu: "Kako će to biti kad ja muža ne poznajem?"
- I nikada nije upoznala čovjeka.
- njegovala je kralja i služila mu, ali je on ne upozna
- ona ne upozna ni jednoga čovjeka u sve dane života svojega otkad joj umrije muž Manaše.
- I ne upozna je dok ne rodi sina. I nadjenu mu ime Isus.
Pjesma nad Pjesmama 5, 4
"Dragi je moj sišao u svoj vrt k lijehama mirisnog bilja da pase po vrtovima i da bere ljiljane. Ja pripadam dragome svome, dragi moj pripada meni, on pase među ljiljanima."
Otkri mu noge = razgolititi ga.
"Onda ona priđe polako, otkri mu noge i leže."
Oprati noge - oprati spolovilo i biti spreman za seks:
"Potom David reče Uriji: "Siđi u svoju kuću i operi svoje noge!"
David Uriji sugerira da ode kući i vodi ljubav sa svojom ženom, ne bi li tako prikrio da je on otac djeteta njegove žene.
Ali Urija odbija jer je cijela vojska pod šatorima:
Zar "ja da uđem u svoju kuću da jedem i da pijem i da spavam sa svojom ženom? Živoga mi Jahve, i tako mi tvoga života, zaista neću učiniti nešto takvo!"
Davidu nije preostalo ništa drugo nego da ga pošalje u smrt i tako se dočepa njegove žene.
Izraz "pranje nogu" vrijedi i za žene:
Svukla sam odjeću svoju, kako da je odjenem? Noge sam oprala, kako da ih okaljam?"
"Dragi moj promoli ruku kroz otvor, a sva mi utroba uzdrhta. Ustadoh da otvorim dragome svome, a iz ruke mi prokapa smirna i poteče niz prste na ručku zavora."
U "slavnom proročanstvu" o Emanuelu, sljedeća rečenica govori da će Gospodin poslati asirskog kralja da obrije stidne dlake svojih neprijatelja (!)
"U dan onaj Gospod će obrijati britvom najmljenom s onu stranu Eufrata - kraljem asirskim - kosu s glave, dlake s nogu i bradu s obraza."
*
SEKSUALNA POMAGALA
Post. 31.34
Biblija nam ne otkriva, već drugi izvori, da su kumiri bili u obliku penisa. Od jednog takvog kumira, Rahela se nije htjela odvojiti:
"A Rahela bijaše uzela kumire i stavila ih u sjedalo svoje deve, a onda na njih sjela. Laban je premetao po svemu šatoru, ali ih ne nađe. Ona je, naime, rekla svome ocu: "Neka se moj gospodar ne ljuti što ne mogu pred njim ustati jer imam ono što je red kod žena." I tako je pretraživao, ali kumira nije našao."
"I nakite uze zlatne i srebrne, kojima te ja bijah uresio, i od njih načini sebi muške likove da s njima bludničiš."
Ezekiel 16
Dio je tvoj među oblucima potočnim, oni, oni su baština tvoja. Njima izlijevaš ljevanicu, njima prinosiš darove! Zar da se time ja utješim? Na gori visokoj, uzdignutoj, svoj si ležaj postavila i popela se onamo da prinosiš žrtvu klanicu. Za vrata i dovratke metnula si spomen svoj; daleko od mene svoj ležaj raskrivaš, penješ se na nj i širiš ga. Pogađala si se s onima s kojima si voljela lijegati, sve si više bludničila s njima gledajuć' im mušku snagu.
Izaija
Ali sestra joj, nevjernica Judeja, nimalo se ne poboja, pa i ona okrenu u blud. I svojim lakoumnim bludom obeščasti zemlju; činila je preljub s kamenjem i drvljem.
*
SEKSUALNO ROPSTVO
Levit. 19, 20
"Ako bi tko legao s ropkinjom koja je zaručena za drugoga, a ona ne bude ni otkupljena ni oslobođena, treba ga kazniti, ali ne smrću, jer ona nije slobodna."
Estera 2, 12-14
"Svaka je djevojka morala ući kralju kad je na nju, prema uredbi za žene, došao red, to jest nakon dvanaest mjeseci. Jer tada se završavalo razdoblje njihova uljepšavanja: šest mjeseci uljem iz mirne, a šest mjeseci balzamom i ostalim pomastima za žensku njegu. Pa kad bi djevojka ulazila kralju, bilo joj je dopušteno da sa sobom iz harema u kraljevsku palaču ponese sve što bi zatražila. Ona bi ulazila uvečer, a ujutro bi se vraćala u drugi harem, pod nadzorom Šaašgaza, kraljeva eunuha, čuvara priležnica. Više se ne bi vraćala kralju, osim ako bi je posebno zaželio i dozvao je k sebi poimence."
*
SILOVANJE
Zak. 22, 28-29
"Ako čovjek naiđe na mladu djevicu koja nije zaručena te je pograbi i s njom legne, pa budu uhvaćeni na djelu, tada čovjek koji je s njom ležao neka djevojčinu ocu dade pedeset srebrnika."
Znači, ako mu se ljepotica svidi, dovoljno je da je zgrabi, siluje i njegova je do kraja života. Ako mu dosadi, može uzeti još njih.
Silovanje zaručene negdje u gradu:
"Ako mladu djevicu zaručenu za nekoga u gradu sretne drugi čovjek i s njom legne, oboje ih dovedite vratima toga grada pa ih kamenjem zasipljite dok ne umru: djevojku što nije zvala u pomoć u gradu, a čovjeka što je oskvrnuo ženu bližnjega svoga."
Pnz 22, 23
Samo zato što se nije čulo zapomaganje žrtve silovanja, treba je ubiti kamenovanjem. Ako joj je silovatelj stavio nož pod grlo da ne viče, također je treba ubiti. Silovatelj se kažnjava ne zato što je nanio zlo ženi, već što je oštetio ponos muškarcu, njezinom zaručniku. Ako ga uhvate, naravno. Ako žrtva silovanja to prizna, ili otkrije počinitelja, bit će kamenovana (jer nitko nije čuo njezino zapomaganje).
Ubojstva, silovanja i otmice na Božji blagdan (Knjiga o sucima 21, 10-24)
Zato zajednica posla onamo dvanaest tisuća hrabrih ljudi i zapovjedi im: "Idite i posijecite oštrim mačem stanovnike Jabeša u Gileadu, zajedno sa ženama i djecom. Evo što ćete učiniti: izručit ćete prokletstvu sve muškarce i sve žene što su dijelile postelju sa čovjekom, ali ćete sačuvati život djevicama." Tako i učiniše.
"I našli su među stanovnicima Jabeša u Gileadu četiri stotine mladih djevojaka koje nisu dijelile postelje s čovjekom i doveli su ih u tabor u Šilu, koji je u Kanaanu. Dadoše im one među ženama iz Jabeša u Gileadu koje su ostavili na životu, ali ih ne bijaše dovoljno za sve."
"Kako ćemo naći žene onima što su ostali", rekoše starješine zbora...
...svake se godine slavi u Šilu Jahvina svetkovina...
... "Idite u zasjedu po vinogradima. Pazite, pa kada djevojke iz Šila iziđu da plešu u kolu, vi iskočite iz vinograda, otmite svaki sebi ženu između šilskih kćeri."
Brojevi 31, 17 (Mojsije)
"Stoga svu mušku djecu pobijte! A ubijte i svaku ženu koja je poznala muškarca! A sve mlade djevojke koje nisu poznale muškarca ostavite na životu za se."
*
STID
Knjiga Izlaska - "Žrtvenik"
"Ne uzlazi na moj žrtvenik po stepenicama, da se ne pokaže na njemu golotinja tvoja."
"Napravi za njih gaćice od lana da im pokriju golo tijelo. Neka sežu od bedara do stegna."
"Neka ih nosi Aron i njegovi sinovi kad ulaze u Šator sastanka ili kad se primiču žrtveniku za službu u Svetištu da ne navuku na se krivnju i umru."
"Jao onom tko bližnjeg navodi na piće, ulijeva otrov dok on pije da bi promatrao njegovu nagost! Ti si pijan od sramote, ne od slave! Pij samo i pokazuj kapicu."
KAPICA je u drugim prijevodima vrh neobrezanog penisa)
Zatim od otkanog lana načine košulje Aronu i njegovim sinovima; a naprave i mitru od lana i kape od lana; platnene gaće načine od prepredenog lana.
Neka svećenik stavi na se lanenu košulju, na svoje tijelo neka navuče lanene gaće; zatim neka zgrne zamašćeni pepeo u što je vatra pretvorila žrtvu paljenicu na žrtveniku i neka ga stavi pokraj žrtvenika. Potom neka svuče svoje ruho i na se obuče drugo te neka odnese zamašćeni pepeo na čisto mjesto izvan tabora. Vatra na žrtveniku mora uvijek gorjeti; ne smije se gasiti.
Otkrivenje 3, 18
"Savjetujem ti: kupi od mene zlata u vatri žežena da se obogatiš i bijele haljine da se odjeneš da se ne vidi tvoja sramotna golotinja;"
*
TJELESNE IZLUČEVINE
2Kraljevi 18, 27
"Ali im veliki peharnik odgovori: "Zar me moj gospodar poslao da ovo kažem tvome gospodaru i tebi, a ne upravo onim ljudima koji sjede na zidinama, osuđeni da s vama jedu svoju nečist i piju svoju mokraću?"
"A ti, sine čovječji....
Uzmi pšenice, ječma, boba, leće, prosa i raži, stavi to u jednu posudu i pripravi od toga sebi kruh. Jest ćeš ga onoliko dana koliko budeš ležao na svojoj strani: sto i devedeset dana. A jest ćeš pogaču od ječma što ćeš je pred njima ispeći na ljudskim izmetinama."
A on će: "Gle, dajem ti kravlju balegu umjesto ljudskih izmetina da na njoj ispečeš kruh!"
Detaljne recepte za pečenje kolača na ljudskim i kravljim izmetinama direktno iz Božjih usta (Božja kuharica) naći ćete pod: Ezekiel 4, 1-12 i Ezekiel 4, 13-17!
Malahija 2
"A sad vas opominjem, svećenici! Ako ne budete poslušali, ako ne budete k srcu uzeli da proslavite Ime moje - govori Jahve nad Vojskama - kletvu ću na vas svaliti i proklet ću vaš blagoslov. I slomit ću vam ruku, bacit ću vam u lice izmetine."
Isus Krist Nazarećanin reče:
"Zaista, zaista, kažem vam: ako ne jedete tijela Sina Čovječjega i ne pijete krvi njegove, nemate života u sebi! Tko blaguje tijelo moje i pije krv moju, ima život vječni; i ja ću ga uskrisiti u posljednji dan. Tijelo je moje jelo istinsko, krv je moja piće istinsko. Tko jede moje tijelo i pije moju krv, u meni ostaje i ja u njemu. Kao što je mene poslao živi Otac i ja živim po Ocu, tako i onaj koji mene blaguje živjet će po meni. Ovo je kruh koji je s neba sišao, ne kao onaj koji jedoše očevi i pomriješe. Tko jede ovaj kruh, živjet će uvijeke."
"Ne shvaćate li: sve što ulazi na usta, ide u trbuh te se izbacuje u zahod."
Hm, euharistijska hostija i Isusova izjava o izbacivanju svega što uđe u usta, na rit u wc... su prilično kontradiktorne. Kad je Isus pričao o izmetu, i putovanju kroz pobavni trakt... vjerojatno nije imao na umu da će ga njegovi fanovi svake nedjelje provesti upravo tim istim putem...*TRANSVESTIZAM
Levit. 22
"Žena ne smije na se stavljati muške odjeće, a muškarac se ne smije oblačiti u ženske haljine. Tko bi to činio bio bi odvratan Jahvi, Bogu svome."
Papa Pavao II imao je sklonost oblačenja živopisnih i ženstvenih haljina, pa je stekao nadimak "Naša Gospa od Žalosti."
Pavao u 1. Korinćanima 11, 14
"Ne uči li nas i sama narav da je mužu sramota ako goji kosu? A ženi je dika ako je goji jer kosa joj je dana mjesto prijevjesa. Ako je kome do prepirke, takva običaja mi nemamo, a ni Crkve Božje."
Muškarci ne smiju imati dugu, a ženama nije dika kratka kosa. Prema ovoj Pavlovoj izjavi moramo pretpostaviti da Isus nije imao dugu, valovitu kosu (niti kao povijesna niti kao spiritualna pojava).
*
UBOJSTVO DJECE
Izaija 14, 21
"Spremite pokolj djeci za bezakonje otaca njihovih, da se više ne dignu da osvajaju zemlju i da ne pokriju lice svijeta!"
Levitski zakonik 26, 22
"Na vas ću pustiti šumsku zvjerad da vas liši djece."
2Kraljevi 2, 23-24
"Dok je išao putem, dječaci bijahu izišli iz grada i rugahu mu se govoreći: "Hodi, ćelo! Hodi, ćelo!" On se obazre, pogleda ih i prokle ih u ime Jahvino. I odmah iziđoše dva medvjeda iz šume i rastrgaše četrdeset i dvoje djece."
(četrdeset i dvoje djece: 42)
Ezekiel 5
"A povrh gladi pustit ću na vas i divlje zvijeri koje će ti djecu rastrgati; kuga će te i krv preplaviti: pod mač ću te svoj okrenuti. Ja, Jahve, rekoh!"
Levit. 20, 9
"Tko god prokune svoga oca i svoju majku, neka se smakne. Jer je oca svoga i majku svoju prokleo, neka njegova krv padne na nj."
Ponovljeni zakon 21, 18
"Ako tko imadne opaka i nepokorna sina koji neće da sluša ni oca ni majke - pa ni onda pošto ga kazne - neka ga njegov otac i njegova mati odvedu starješinama svoga grada. Potom neka ga svi ljudi, njegovi sugrađani, kamenjem zasiplju dok ne pogine."
Isus: Tko prokune oca ili majku, smrću neka se kazni! A vi velite: 'Rekne li tko ocu ili majci: Pomoć koja te od mene ide neka bude sveti dar, ne treba da poštuje oca svoga ni majku svoju.' Tako dokinuste riječ Božju radi svoje predaje.
Mat. 15:3
Lamek prozbori svojim ženama: "Ada i Sila, glas moj poslušajte! Žene Lamekove, čujte mi besjedu: Čovjeka sam ubio jer me ranio i dijete jer me udarilo."
Linč djece prostitutki Ohole i Oholibe:
"Zbor neka ih kamenuje i mačevima raskomada; sinove i kćeri neka im pokolje, a domove ognjem spali. Tako ću iz zemlje istrijebiti sramotu, da se druge žene opomenu i ne čine djela vaših sramotnih."
"Tada zagrmje (Jahve - Bog) na moje uši i reče: "Kazne grada! Pođite za njim gradom i ubijajte bez milosrđa. Oči vaše neka se ne sažale i nemajte smilovanja. Pobijte starce, mladiće, djevojke, djecu i žene; istrijebite ih sve do posljednjega."
Otkrivenje 2, 22-23
Isus najavljuje bludnici da će pobiti njezinu djecu. Apologeti kažu da se ustvari radi o sljedbenicima kulta Jezabele. Tim gore. Umjesto djece onda pobija sve nesretne sljedbenike:
"... i djecu ću joj smrću pobiti. I znat će sve crkve: Ja sam Onaj koji istražuje bubrege i srca - i dat ću vam svakomu po djelima."
Suci 11, 30-40
Ubojstvo nevine djevojke radi glupavog Zavjeta Jahvi, da će žrtvovati (ubiti) prvu osobu koja izađe iz njegove kuće da ga pozdravi (izašla je njegova kćerka koju je potom ubio), kako bi pobijedio u bitci.
"Mojsije se razljuti: Stoga svu mušku djecu pobijte!"
Psalam 137, 8, 9
"Kćeri babilonska, pustošiteljice, blažen koji ti vrati milo za drago za sva zla što si nam ih nanijela! Blažen koji zgrabi i smrska o stijenu tvoju dojenčad!."*
UBOJSTVO ZA SEKS
2Samuel 11, 14
"David napisa pismo Joabu i posla ga po Uriji. A u tom pismu pisao je ovako: "Postavite Uriju naprijed, gdje je najžešći boj, pa uzmaknite iza njega: neka bude pogođen i neka pogine! Kad je Urijina žena čula da je poginuo njezin muž Urija, žalila je za svojim mužem. A kad je prošlo vrijeme žalosti, posla David po nju i uze je u svoj dvor, i ona mu posta ženom. I rodi mu sina."
Radi se o slavnom kralju Davidu, navedenom kao Božjem miljeniku i predaku Isusa Krista, koji je, pored drugih zlodjela, isplanirao ubojstvo muža žene koju je htio za sebe. Prije nego što ga je poslao u smrt a bojištu, David ga lukavo pušta da posjeti svoju suprugu, kako bi prikrio da je on razlog supruginoj trudnoći. Joab to odbija, jer ne želi nikakve povlastice veće od sudrugova na ratištu. Tako je Davidu preostalo samo da ga ubije. Koja je moralna pouka nabožnog Svetog pisma u svemu tome?
Da bi se dodalo ulje na vatru Biblijskog morala, Jahve kažnjava Davida za taj čin, tako što ubija njegovo dijete:
"Ubio si mačem Uriju Hetita, a njegovu si ženu uzeo za svoju ženu. ... Jahve ti oprašta tvoj grijeh: nećeš umrijeti. Ali jer si tim djelom prezreo Jahvu, neminovno će umrijeti dijete koje ti se rodilo! ... A sedmi dan umrije dijete."
David je držao SVE Božje zapovjedi? (a NE UBIJ i NE POŽELI TUĐEG ŽENIDBENOG DRUGA?)
"Ni prije njega ni poslije njega ne bijaše mu ravna među kraljevima judejskim. Prionuo je uz Jahvu i nikada se nije okrenuo od njega. Držao je sve zapovijedi što ih je Jahve dao preko Mojsija."
*
UNISEKSIZAM
Galaćanima 3, 28
"Nema više: muško - žensko! Svi ste vi Jedan u Kristu Isusu!"
*
VELIČINA JE BITNA
Ezekiel 23, 20
"uspaljujući se za razvratnicima kojima muška snaga bijaše kao u magaraca, a izljev kao u pastuha."
*
VOAJERIZAM
2Samuel 11, 2
"A jednoga dana predveče usta David sa svoje postelje i prošeta se po krovu svoje palače. Opazi s krova ženu gdje se kupa. Ta žena bijaše izvanredno lijepa."
"...uđe ona jednom, kao i minulih dana, samo sa dvije djevojke: htjede se okupati u vrtu, jer bijaše vruće. Ondje ne bijaše nikoga: osim ona dva starca, koji je, skriveni, vrebahu."
*
ZLOUPORABA DJECE
Knjiga Postanka 22, 9-10
"Bog nastavi: "Uzmi svoga sina, jedinca svoga Izaka koga ljubiš, i pođi u krajinu Moriju pa ga ondje prinesi kao žrtvu paljenicu na brdu koje ću ti pokazati."
Abraham uzme drva za žrtvu paljenicu, stavi ih na sina Izaka, a u svoju ruku uzme kremen i nož. Tako pođu obojica zajedno. Onda Izak reče svome ocu Abrahamu: "Oče!" "Evo me, sine!" - javi se on. "Evo kremena i drva, " opet će sin, "ali gdje je janje za žrtvu paljenicu?"
Stignu na mjesto o kojemu je Bog govorio. Ondje Abraham podigne žrtvenik, naslaže drva, sveže svog sina Izaka i položi ga po drvima na žrtvenik. Pruži sad Abraham ruku i uzme nož da zakolje svog sina."
Bog (glas u glavi) koji bi ocu naredio takvu stvar, a i jadna opsesivna budala koja bi na to pristala, oboje zaslužuju prezir.
Ideja o žrtvovanju svog najdražeg, prvog djeteta (sina prvorođenca) da se umilostive bogovi, provlači se kroz mnoštvo starih mitova, religija i legendi. Ideja da Bog žrtvuje svoga jedinorođenoga Sina naprosto je nadovezivanje na taj mit, "majka svih žrtava" za krajnje otkupljenje grijeha. Sudeći po tome kako se Abraham ponašao prema svojoj supruzi Sari (dva puta zanijekao da joj je suprug i poslao ju na prostituciju pa se obogatio), vjerojatno mu nije teško palo ubiti svoje dijete za "Jahvu".
Novi zavjet o Abrahamovoj spremnosti za klanje djeteta - pozitivan primjer velike vjere
Jakovljeva 2
Tako i vjera, ako nema djela, mrtva je u samoj sebi.
Ali reći će tko: "Ti imaš vjeru, a ja imam djela, pokaži mi vjeru svoju bez djela, a ja ću tebi pokazati vjeru iz djela svojih.
Ti vjeruješ, da je jedan Bog; dobro činiš; i đavli vjeruju, i dršću.
A hoćeš li znati, o čovječe ludi, da je vjera bez djela mrtva?
Abraham, otac naš, ne opravda li se djelima, kad prinese sina svojega Izaka na žrtvenik?
Vidiš li, da je pomagala djelima njegovim, i da se je djelima vjera usavršila?
I ispuni se Pismo, koje govori: "Abraham vjerova Bogu, i uračuna mu se u pravdu", i "prijatelj Božji" nazva se.
Spremnost da zakolje svoje dijete i prereže mu vrat ili nož zabode u njegovo dječje srce, ističe se kao primjer vjere. To što je Abraham bio spreman učiniti, to je definicija vjere. Dakle ne traba daleko ići u teološkim sofisterijama oko toga što je to vjera i vjernika. Evo primjera pravog vjernika - Abraham.
Zanimljivo da mu je Bog obećao da će se njegovo potomstvo proširiti po cijelom svijetu, ali Abaham mu nije povjerovao. Pobojao se da će ga neki ubiti radi njegove žene Sare, pa je rekao da neka laže da mu je sestra i PODA se neznancu, a on "steče mnogo magaradi ovaca i ROBOVA".
Kada mu je Jehova rekao da zakolje sina, to je povjerovao, a kada je trebao dati svoju suprugu kao kurvu neznancu i obogatiti se pri tome, onda Bogu Jahvi nije povjerovao da će ga zaštititi.
Novi zavjet onda slavi Saru da je primjer vjernicama ženama jer se pokorno odnosila prema svome mužu Abrahamu kao svom GOSPODARU.
Što još reć na sve to?
UPOZORENJE roditeljima:
Ova odvratna priča nalazi se prepričana i u Dječjoj Bibliji - izdanje Kršćanske sadašnjosti.
Preporuka: Držati podalje od dosega djece!
***********************
Kako muslimani gledaju na to:
[B]Allah [/B]je naredio Abrahamu (Ibrahimu po muslimanski) [B]da zakolje svojega malenoga sinčića nožem[/B]. Tako je kušao njegovu vjeru u Boga tj. sebe.
Došao je Sotona i pokušao [B]odvratiti Abrahama od toga klanja voljenoga djeteta[/B], ali umiješao se Anđeo i rekao Abrahamu da baca kamenje na Sotonu i ustraje u odlučnosti da ZAKOLJE SVOJE DIJETE kao način dokazivanja odanosti Bogu.
I tako muslimani bacaju kamenje na Ćabu, kako bi se podsjetili na Abrahamovu ustrajnost da zakolje svoje dijete.
Kurban-bajram u slavu odluke da se zakolje svoga sina
Uvod:
Ritual ljubljenja i vrtenja oko čarobnog Alahovog kamena:
... kružni obilazak oko Kabe sedam puta. Obavlja se tako što hodočasnik prvo treba da dođe do svetog crnog kamena ugrađenog u kut Kabe (koji se zove Hadžer al-Esved) i okrenuti se prema njemu. Potom kamen treba dodirnuti desnom rukom i poljubiti ga. Prilikom dodirivanja kamena treba izgovoriti Allahu ekber! (Alah je najveći!) ako ga zbog gužve ne može poljubiti, hodočasnik treba samo da ga dodirne rukom ili štapom, te motom poljubi to čime ga je dodirnuo. Ako ni to ne može, treba samo nečim pokazati u smjeru crnog kamena, ali to neće ljubiti. Potom hodočasnik počinje sa obilaskom oko Kabe, sedam puta, svaki krug počinjući i završavajući kod crnog kamena. Prva tri kruga treba obići brzim hodom malim koracima, a preostala četiri hodajući normalno. Žene mogu svih sedam krugova obići normalnim hodom. Svaki put kada dođe u ravninu sa crnim kamenom, hodočasnik greba ponoviti postupak dodirivanja i ljubljenja, kako je to gore navedeno. Tijekom tavafa vjernik treba slaviti Boga i upućivati Mu molitve.
Zem zem magična voda
Po završetku tavafa valja obaviti prigodan namaz, a potom otići do svetog izvora Zem-zem vode, napiti se vode i poškropiti glavu sa malo te vode. Zatim treba otići do crnog kamena i po mogućnosti ga dodirnuti
Bog je poslao meleka Džibrila (anđela Gabriela), koji je vrhom svoga krila poškakljao bebu Ismaila, a kada je dijete udarilo nožicama o pijesak, iz njega su potekle vode izvora Zemzem. Za muslimane voda ovog izvora ima nebrojena ljekovita svojstva.
Gađanje vraga kamenjem i slavljenje slijepe poslušnosti na Allahovu zapovijed da zakolje sina
Na Mini hodočasnici obavljaju obred kamenovanja vraga. Kamenovanje dva dana je obveza.
Kamenovanje vraga se obavlja na tri mjesta na kojima se Šejtan (vrag) ukazao Abrahamu (Ibrahimu), pokušavajući ga odvratiti od klanja svoga sinčića. Ibrahim je tada bacao kamenčiće na vraga kako bi ga otjerao od sebe.
Dakle u njemu je ipak bio ostao trunak ljudskosti, koji se opirao klanju svoga sina monstruoznom Bogu Allahu/Jahvi/Isusu. Taj trunak ljudskosti se u islamima naziva "vražje odvraćanje".
Abrahamova slijepa poslušnost da na Allahovu naredbu zakolje svoga sina nožem - slavi se centralnim ritualom Kurban-bajramom
Abraham je u svom srcu (ako ga je još imao) već zaklao svoga sina, i slabo mijenja na stvari što se Allah predomislio u zadnji tren.
To se sve slavi na dan Kurban-bajrama. Jedini žešći prijepor s Biblijom je oko imena mitskog Abrahamova sina. Kršćani kažu da je to po Bibliji Izak, a muslimani da je to Ismael. Niti jednim niti drugim (niti židovima) ne smeta Abrahamova riješenost da zakolje sina....
Zid mora biti pogođen sedam puta, a pri svakom bacanju hodočasnik treba izgovoriti Allahu ekber! (Alah je najveći!). Ovaj obred se obavlja na prvi dan Kurban bajrama (islamskog blagdana prinošenja žrtve).
Ma ne, to nije štovanje nekakvoga kamena..... kako rade oni drugi, idolatrijski vjernici drugih bogova.
Po završetku obreda kamenovanja vraga, hodočasnici na Mini prinose svoje žrtve u vidi ovce ili deve. (to je spomen na zamjensko klanje ovna umjesto Abrahamova sinčića). Žrtvovanje ovce je dovoljno za jednog hodočasnika, a za žrtvovanje deve se može udružiti njih sedam. Iako je najbolje da klanje žrtvene životinje obave hodočasnici osobno, ili da barem prisustvuju žrtvovanju, većina hodočasnika danas prije početka obreda hadža u Meki plaća vaučer, na osnovu koga se u njegovo ime žrtvovanje obavlja u centraliziranim klaonicama
Dok se životinji reže vrat nožem, mantra se molitva, uz posebnu pozornost da iscuri sva krv.
***********************
Religijaši vole braniti tu grozotu sa žrtvovanjem Izaka ovako: "Abraham i sin i žrtveni oltar" proročanski upozorava ljude da Bog ne prihvaća žrtvovanje djece, jer je za ljude osmislio nešto daleko bolje tj. sin Isusovu otkupnu žrtvu." Međutim, poruka je sasvim drugačija. Od "najboljih" od vjernika očekuje se da im je Bog važniji od svega, pa se to prikazuje Abrahamovom riješenošću da na Božji nalog zakolje svoje najdraže, jedino dijete. Za tu slijepu poslušnost, Bog nagrađuje Abrahama obiljem muških potomaka i ustoličuje ga kao oca svih triju religija, poteklih iz tih nonsensa. Vjerski slijepac vodi slijepce.... Bi li ti, čitateljice ili čitaoče ovoga bloga mogao to učiniti za svoga Boga? Diviš li se onome vjerniku koji je to u stanju učiniti? Što misliš o Bogu koji bi tako nešto od tebe zahtijevao?
Obrezanje Mojsijeva sina
Kad se na putu Mojsije zaustavi da prenoći, navali na nj Jahve da ga ubije. Ali Sipora pograbi oštar kremen, obreza svoga sina i kožicom se dotakne Mojsijevih nogu: "Zaista si mi ti krvav muž", reče. I Jahve ga pusti.
1Kralj. 3, 24-25
"Donesite mi mač!" naredi kralj. I donesoše mač pred kralja, a on reče: "Rasijecite živo dijete nadvoje i dajte polovinu jednoj, a polovinu drugoj."
Mudre izreke 21, 30
Krvave masnice očiste zlo i udarci pročiste odaje utrobe.
*
ŽENE RAVNIH PRSA
Pjesma nad pjesmama 8, 8-9
"Imamo malu sestru koja još nema grudi, što ćemo činiti sa svojom sestrom kad bude riječ o njoj? Ako bude poput zida, sagradit ćemo na njemu krunište od srebra; ako bude poput vrata, utvrdit ćemo ih cedrovim daskama."
"Zašto tražiti savjet o seksu od Pape? Ako išta zna o tome, on to nikako ne bi smio znati!"
[George Bernard Shaw]
No comments:
Post a Comment