ABORTUS
Hošea 9, 11-16
Hošea moli Boga za pomoć u kletvi:
Efrajim je k'o da gledam Tir na njivi posađen, al' će Efrajim djecu svoju voditi na klanje.
Daj im, o Jahve! A što da im dadeš? Daj im krilo jalovo, dojke usahle.
Ako im se i rodi djece, ubit ću im mili plod utrobe."
2Kr. 15, 16
"Tada je Menahem razorio Tifnah i sve što je u njem bilo i njegovo područje od Tirse jer mu nisu otvorili vrata. Razorio ga je i rasporio sve trudnice u njemu."
Post. 38, 24
"Tvoja nevjesta Tamara odala se bludništvu; čak je u bludničenju i začela." "Izvedite je", naredi Juda, "pa neka se spali!"
Izaija 13, 18
"Svi će mladići biti pokošeni, sve djevojke zatrte. Na plod utrobe neće se smilovati, nad djecom im se oko neće sažaliti."
Izl. 21, 22
"Ako se ljudi pobiju i udare trudnu ženu te ona pobaci, ali druge štete ne bude, onda onaj koji ju je udario neka plati odštetu koju zatraži njezin muž." On neka plati kako suci odrede. Bude li drugog zla, neka je kazna: život za život, oko za oko, zub za zub, ruka za ruku, noga za nogu, opeklina za opeklinu, rana za ranu, modrica za modricu.
Drugim riječima, Jahve je kao kaznu za udarac trudnice koja je pobacija odredio samo odštetu za udarac ali ne i smrtnu kaznu za pobačeni, mrtvi fetus - i to ženinom mužu. Ako žena preživi, a fetus umre, "nema druge štete". Pobačaj je nebitan Jahvi. U slijedećem retku je pak eksplicitno određena kazna za ubojstvo, "život za život" iz čega je očito da inducirani pobačaj Jahve ne smatra ubojstvom čovjeka, jer bi inače također odredio smrtnu kaznu počinitelju, a ne odštetu ženinom mužu. Biblija dakle tvrdi da nerođeno dijete nije još potpuni čovjek. Apologeti se pretrgavaju da podvale kako se "time misli da je ta žena rodila zdravo dijete pa zato nema štete", iako u to doba niti porođaj nije bio lak i završavao je u mnogim slučajevima smrću rođene bebe, a često i majke. Pogotovo je bio velik rizik kada bi se trudnica udarila i nastupio spontani pobačaj radi toga.
Liječnici koji obavljaju pobačaje mogu se obraniti na osnovu kršćanske teologije i reći ovako: "Neka od nerođene djece su mogla završiti u vječnom Paklu, tako da sam ih spasio i završila su u Raju."
Matej 26, 24
"...ali jao čovjeku onomu koji predaje Sina Čovječjega. Tomu bi čovjeku bolje bilo da se ni rodio nije."
Brojevi 12, 12
"Ne daj da ona ostane kao mrtvo dijete kojemu je već na izlasku iz majčine utrobe meso napol uništeno!"
Brojevi 5, 11-21
Opis odvratnog rituala kojem je cilj pobačaj djeteta radi muževe paranoje.
(Vidi pod: Ljubomora)
U presvetoj enciklici Veritatis Splendor (1993.) Papa Ivan Pavao II je naglasio da je abortus zlo samo po sebi i da NEMA NIKAKVIH IZNIMAKA koje bi to dozvolile. (npr. incest; silovane djevojčice koje zatrudne; tj. ako postoji opasnost da oboje umru, i majka i fetus ili embrio, ako se bilo fetus ili embrio ne abortira itd.).
Svećenik: "Život počinje začećem!"
Znanost: "Život na planetu Zemlji nastao je prije oko 4 milijarde godina."
Svećenik: "Ljudski život počinje začećem!"
Znanost: "Čovjek je nastao evolucijom na Zemlji prije oko 2 milijuna godina."
AFRODIZIJAK
Sredozemna biljka mandragora još uvijek se drži lijekom za impotenciju i jakim afrodizijakom. Čak i njen oblik podsjeća na penis. Eto dobra savjeta iz Svetog Pisma, kako potaknuti posustali seksualni život:
"Mandragore šire miris, u našim kućama ima svakog voća, novoga i starog, za te sam ga čuvala, o najdraži moj!"
Pjesma nad pjesmama 7, 14
Za spriječiti posljedice prejake ljubavne strasti, uz stih o mandragori, odmah se navodi i mogranj. Drevni liječnik Galen, navodi ga kao snažan prirodni kontraceptiv. Neka istraživanja iz 1930. god. to potvrđuju:
"Jutrom ćemo ići u vinograde da vidimo pupa li loza, zameće li se grožđe, jesu li procvali mogranji. Tamo ću ti dati ljubav svoju!"
Pjesma nad pjesmama 7, 13
Još Mandragore - prikladno prevedene kao LJUBAVČICE!
"Jednoga dana, u vrijeme pšenične žetve, namjeri se Ruben u polju na ljubavčice te ih donese svojoj majci Lei. I Rahela reče Lei: "Daj mi od ljubavčica svoga sina!" A Lea odgovori: "Zar ti nije dosta što si mi oduzela muža pa još hoćeš da od mene uzmeš i ljubavčice moga sina?" Rahela odgovori: "Pa dobro, neka s tobom noćas leži u zamjenu za ljubavčice tvog sina." Kad je Jakov navečer stigao iz polja, Lea mu iziđe u susret pa reče: "Treba da dođeš k meni, jer sam te unajmila za ljubavčice moga sina." One je noći on s njom ležao."
Knjiga Postanka 30, 14
Eto erotske priče o ljubavnim spletkama dostojnim kakve jeftine sapunice! Zašto su se ove žene otimale oko ljubavčice ? Zbog njenog oblika ili svojstava (začeće sina), ili i jednog i drugog?
*
BLUD
Knjiga Sirahova 26, 12
"Kao žedan putnik, ona otvara usta i pije svaku vodu na koju naiđe i spušta se pred svakim KOLCEM i svakoj STRIJELI otvara TULJAC."
"Ali te ljepota tvoja zanijela, zbog glasa se svojega bludu podade: blud si svoj nudila obilno svakom prolazniku, njegova si bila."
Korinćanima 5.1
"Općenito se čuje o bludnosti među vama, i to takvoj bludnosti kakve nema ni među poganima: da netko ima očevu ženu."
"Pogani ispuniše Hram raspuštenošću i pijankama. Zabavljali su se s djevojčurama i u svetim se predvorjima upuštali sa ženama."
"Ohola, iako meni pripadaše, bludu se odala; uspalila se za ljubavnicima, za Asircima, susjedima svojim, u modri baršun odjevenima, sve samim vojvodama i namjesnicima, pristalim momcima, vještim konjanicima."
"Za sinovima se asirskim uspaljivala, vještim konjanicima, poizbor momcima."
"Sinovi babilonski k njoj bi dohrlili na ljubavnu postelju da je bludom kaljaju. A kad bi se s njima okaljala, zgadili bi joj se."
"A ti se za njih kupala, oči svoje mazala i nakitom se kitila. A potom bi sjedala na raskošnu postelju pred kojom stol prostrt bijaše na koji si stavljala moj tamjan i moje ulje. Tu se čulo pocikivanje bezbrižnog društva zbog velikog mnoštva dovedena sa svih strana pustinje; stavljali su ženama na ruke narukvice i na glavu vijence prekrasne."
"Oni su k'o ugojeni, sileni konji: ržu za ženom bližnjega svoga."
"Svi su oni preljubnici, kao peć su ražarena koju pekar više ne potpaljuje kad zamijesi tijesto pa dok ne ukisne."
"Ti bijaše bludnica kakvih nema: nitko za tobom nije trčao da s tobom blud provodi, nego si sama davala plaću bludničku, a nisu je tebi plaćali. Toliko si bila opaka!"
"Pa ipak, na svakom povišem humu, pod svakim drvetom zelenim lijegao si k'o bludnica."
Hošea 2, 2
(Jahve reče Hošei): "Idi, oženi se bludnicom i izrodi djecu bludničku, jer se zemlja bludu odala, odmetnuvši se od Jahve!" I on ode, uze Gomeru, kćer Diblajimovu, koja zače i rodi mu sina.
"Pogađala si se s onima s kojima si voljela lijegati, sve si više bludničila s njima gledajuć' im mušku snagu."
1993, papa Ivan Pavao II proglašava seks prije braka i bilo koju vrstu kontracepcije i masturbacije ZLOM.*
DJEVCI
Otkrovenje 14, 1-4
"Pjevali su pjesmu novu pred prijestoljem i pred četiri bića i pred starješinama. Nitko ne mogaše naučiti te pjesme doli one sto četrdeset i četiri tisuće - otkupljeni sa zemlje. Ti se ne okaljaše sa ženama, djevci su! - opečaćeni iz svih plemena sinova Izraelovih."
U Nebo će biti uzdignuto samo 144.000 djevaca-Izraelaca, koji se nisu OKALJALI sa ženama.
*
EGZIBICIONIZAM
Izaija 20, 2-3
"...u to vrijeme reče Jahve po Izaiji, sinu Amosovu: "Hajde, skini kostrijet s bokova i obuću izuj s nogu." On to učini te iđaše gol i bos. Tada reče Jahve: "Kao što je sluga moj Izaija tri godine išao gol i bos kao znak i znamenje Egiptu i Kuš, tako će kralj asirski odvesti sužnje iz Egipta i izgnanike iz Kuša, mlade i stare, gole i bose, otkrivenih zadnjica, sramote Egipta."
2Samuel 16, 22
"Tada razapeše za Abšaloma šator na krovu i Abšalom uđe k inočama (konkubinama) svoga oca na oči svemu Izraelu."
"Kako se časno danas ponio Izraelov kralj kad se otkrio pred očima sluškinja slugu svojih kao što se otkriva prost čovjek!"
Svi goli
"Kad su to javili Šaulu, on posla druge glasnike, ali i oni padoše u proročki zanos. Potom Šaul posla i treće glasnike, ali i oni padoše u proročki zanos."
"Tu i on svuče svoje haljine jer i njega obuze zanos pred Samuelom; zatim je legao gol i ostao tako cio onaj dan i svu noć."
"Tada onaj učenik kojega je Isus ljubio kaže Petru: "Gospodin je!" Kad je Šimun Petar čuo da je to Gospodin, pripaše si gornju haljinu, jer bijaše gol, te se baci u more."
Marko 14
"I kako dođe, odmah pristupi k njemu i reče: "Učitelju!" I poljubi ga. Oni podignu na nj ruke i uhvate ga.
... A jedan je mladić išao za njim, ogrnut samo plahtom. I njega htjedoše uhvatiti, no on ostavi plahtu i gol pobježe."
"Zato ću zakukati i zaridati, ići ću gol i bos, zavijat ću kao šakali, urlikat ću kao nojevi."
(Isus): "Evo dolazim kao tat! Blažen onaj koji bdije i čuva haljine svoje da ne ide gol te mu se ne vidi sramota!"
*
FEMINIZAM
Jeremija 31, 22
"Dokle ćeš još oklijevati, kćeri odmetnice? Jer Jahve stvori nešto novo na zemlji: Žena će okružiti Muža."
Izreke 31, 31
"Plod joj dajte ruku njezinih i neka je na Vratima hvale djela njezina!"
Galaćanima 3, 28
"Nema više: Židov - Grk! Nema više: rob - slobodnjak! Nema više: muško - žensko! Svi ste vi Jedan u Kristu Isusu!"
Kako to izgleda u praksi? Žene su u najboljem slučaju časne sestre, ali muškarci su prvo Vele-časni, pa Biskupi, pa Kardinali, pa Pape!
(Knjiga Sirahova 42, 13-14: "... iz odijela izlazi moljac, a od žena ženska zloća. Bolja je zloća muška nego dobrota ženska; od žene potječe sramota i ruglo.")
Oooops. Ovo ne ide pod ovu rubriku
*
FRANCUSKI POLJUBAC
Pjesma nad pjesmama 4, 11; 7, 9
"S usana tvojih, nevjesto, saće kapa, pod jezikom ti je med i mlijeko, a miris je haljina tvojih kao miris libanski. ...Usta su tvoja kao najbolje vino."
*
GRUDI GRUPNO SILOVANJE HEMOROIDI HOMOSEKSUALNOST IMPOTENCIJA INCEST ISKRIVLJENJE KANIBALIZAM KASTRACIJA KOPILE LJUBOMORA LJUDSKE ŽRTVE MASTURBACIJA MEĐURASNI BRAK MENSTRUACIJA MOKRAĆA PEDOFILIJA
Pjesma 1, 13
"Dragi mi je moj stručak smirne što mi među grudima počiva."
Pjesma nad pjesmama
"Stas je tvoj kao palma, grudi su tvoje grozdovi. Rekoh: popet ću se na palmu da dohvatim vrške njezine, a grudi će tvoje biti kao grozdovi na lozi, "
Mudre izreke 5, 18
"...raduj se sa ženom svoje mladosti: neka te grudi njene opajaju u svako doba, Ta zašto bi se, sine moj, zanosio preljubnicom i grlio tuđinki njedra?"
Izaija 66, 11-12
Nadojite se i nasitite na dojkama utjehe njegove da se nasišete i nasladite na grudima krepčine njegove. Jer ovako govori Jahve: "Evo, mir ću na njih kao rijeku svratiti i kao potok nabujali bogatstvo naroda.
Pjesma 4, 5; 7, 3-7
"Tvoje su dvije dojke kao dva laneta, blizanca košutina, što pasu među ljiljanima."
"...neka te grudi njene opajaju u svako doba"
Ezekiel 23, 1-21
"I odaše se bludu u Egiptu, blud činiše u mladosti: ondje su im grudi stiskali, djevojačke dojke gnječili."
Riječ je Jahve Gospoda:
"Dojke ti se raspupale, kosa ti narasla, ali si još gola i naga bila. Prođoh kraj tebe i u te se zagledah: i gle, dob tvoja - dob je ljubavi! Raširih na te skute svoje i pokrih ti golotinju."
Ezekijel 16
„Neka je blagoslovljen izvor tvoj, I raduj se sa ženom svoje mladosti: Neka ti je kao mila košuta I ljupka gazela, neka te grudi njene opajaju u svako doba, njezina ljubav zatravljuje bez prestanka!“ (Izreke 5, 18-19)*
Suci 19, 24-29
"Evo, moja je kći djevica, prepustit ću vam je. Činite od nje što vam drago, ali ovom čovjeku ne činite bezakonja." Ljudi ga ne htjedoše poslušati. Tad onaj čovjek uze inoču (konkubinu) te im je izvede. Oni su je silovali i zlostavljali svu noć do jutra, a kad je zora zabijeljela, pustiše je."
... oca moga Šimuna, komu si ruku naoružao mačem da se osveti tuđincima koji bijahu radi sramote odriješili pas jedne djevice, obnažili njezin bok da je okaljaju i obeščastili njezinu utrobu za sramotu. Iako si kazao: 'Ne smije tako biti', oni su svejedno učinili.
*
1Samuel, 5 (prevoditelj je riječ 'afolim' (hemoroidi) preveo u čirevi, da izbjegne ovo):
"Tada ruka Jahvina teško pritisnu žitelje Ašdoda i natjera ih u silan strah: udari ih hemoroidima."
"...ruka se Jahvina spusti na grad i nasta silna strava: udari građane, od najmanjega do najvećega, tako da im se pojaviše hemoroidi."
"Jer vladaše smrtna strava u svemu gradu, toliko ondje bijaše pritisnula ruka Božja. Ljudi koji nisu pomrli bili su udareni hemoroidima i bolni se vapaj grada dizao do neba."
Koji je lijek za hemoroide?
"Prema broju filistejskih knezova, pet zlatnih hemoroida i pet zlatnih štakora, jer je ista nevolja na vama i na vašim knezovima. Načinite, dakle, likove svojih hemoroida i likove svojh štakora, koji vam zatiru zemlju, i dajte slavu Bogu Izraelovu."
Filistejci, koji su ukrali Kovčeg Saveza s kamenim pločama 10 zapovjedi, moraju ga vratiti uz naknadu - mnogo ZLATNIH HEMOROIDA I ŠTAKORA.
Ponovljeni zakon 28, 27
"Jahve će te udarati egipatskim prištevima, čirevima, krastama i svrabom, od kojih se nećeš moći izliječiti. Jahve će te udarati bjesnilom, sljepoćom i ludilom."
Opet prjevara prevoditelja. Da se na oltarima ne bi spominjali hemoroidi, pribjeglo se "egipatskim prištevima, čirevima, krastama i svrabu". Hvala Bogu da postoji Internet, pa sad svi znamo istinu.*
Levit. 18, 3, 22; 20, 13
"Ne lijegaj s muškarcem kako se liježe sa ženom! To bi bila grozota."
..., a tako su i muškarci napustili naravno općenje sa ženom i raspalili se pohotom jedni za drugima te muškarci s muškarcima sramotno čine i sami na sebi primaju zasluženu plaću svoga zastranjenja.
Rimlj. 1, 22-27
"Znaju za odredbu Božju - da smrt zaslužuju koji takvo što čine - a oni ne samo da to čine nego i povlađuju onima koji čine."
Levit. 20, 13
"Ako bi muškarac legao s muškarcem kao što se liježe sa ženom, obojica bi počinila odvratno djelo. Neka se smaknu i krv njihova neka padne na njih."
Evanđelje po Mateju 19, 10
"Kažu mu učenici: "Ako je tako između muža i žene, bolje je ne ženiti se." A on im reče: "Ne shvaćaju toga svi, nego samo oni kojima je dano.Doista, ima za ženidbu nesposobnih koji se takvi iz utrobe materine rodiše. Ima nesposobnih koje ljudi onesposobiše. A ima nesposobnih koji sami sebe onesposobiše poradi kraljevstva nebeskoga. Tko može shvatiti, neka shvati."
Luka 17, 34
"Kažem vam, one će noći biti dvojica u jednoj postelji: jedan će se uzeti, drugi ostaviti."
NOA i što mu je učinio njegov sin?
A kad je pio vino, opio se, i ležao je otkriven u šatoru svojemu.
Ham, otac Kanaanu, promatrao je golotinju oca svojega, i rekao to obojici braće svoje vani.
A Šem i Jafet uzeše plašt i metnuše ga obojica na ramena svoja, stupiše natraške unutra i pokriše njim golotinju oca svojega.
Lice njihovo bilo je pri tom natrag okrenuto, tako da ne vidješe golotinje oca svojega.
A kad se Noa rastrijezni od vina i doznade, što mu je bio učinio najmlađi sin njegov,
Reče on: "Proklet da je Kanaan; neka je najniži sluga braći svojoj!"
1Samuel 18, 1
"Jonatanova se duša prikloni Davidovoj duši i Jonatan ga zavolje kao samoga sebe."
"I skide Jonatan plašt koji je imao na sebi i dade ga Davidu; tako i svoju odoru, čak i svoj mač, svoj luk i svoj pojas."
- što je tada praktički značilo da je ostao gol golcat pred Davidom.
"Tada se Jonatan još jednom zakune Davidu ljubavlju svojom, jer ga je ljubio svom ljubavlju duše svoje."
"Potom se izljubiše i plakahu zajedno dok se nisu isplakali."
2Samuel 1, 25-26
(David): "...Jonatane! Kako li mi drag bijaše ti veoma! Ljubav tvoja bješe meni još od ženske čudesnija."
Izgleda da je Jonatan "imao nešto" i sa svojim mladim štitonošom:
Jonatan reče svome štitonoši: "Hajde da prijeđemo do straže onih neobrezanika. Možda će Jahve učiniti nešto za nas, jer ništa ne priječi Jahvu da udijeli pobjedu - bilo mnogo ljudi ili malo." A štitonoša mu odgovori: "Čini sve na što te srce tvoje potiče. Ja ću s tobom, moje je srce kao tvoje srce."
Tada Šaul (Jonatanov otac ljut na njegovu vezu) planu gnjevom na Jonatana i reče mu: "Izrode i propalico! Misliš da ne znam da si u savezu s Jišajevim sinom, na sramotu svoju i na sramotu majčinu krilu!
(o originalu piše na sramotu majčinoj nagosti - referenca na tjelesni aspekt njihove veze; Šaulova psovka je u nekim prijevodima Biblije na engleski vjerno prevedena ovako: "You son of a bitch!" No morali su to ipak maknuti.)
- hebrejska riječ za ljubav/ljubiti - 'ahab - koja opisuje odnos Davida i Jonatana, općenito se koristi za ljubav između muškarca i žene, a ima i seksualne konotacije.
Primjer:
"Tada Izak uvede Rebeku u svoj šator i uze je sebi za ženu. U ljubavi ('ahab) prema njoj Izak je nalazio utjehu nakon smrti svoje majke."
"Jakov nato priđe Raheli. Rahelu je više volio ('ahab) nego Leu."
Ruta 1, 16-17 i 2, 10-11
"A Ruta joj odgovori (Naomi): "Nemoj me tjerati da te ostavim i da odem od tebe: jer kamo ti ideš, idem i ja i gdje se ti nastaniš, nastanit ću se i ja; tvoj narod moj je narod i tvoj Bog moj je Bog. Gdje ti umreš, umrijet ću i ja, gdje tebe pokopaju, pokopat će i mene. Neka mi Jahve uzvrati svakim zlom i nevoljom ako me što drugo, osim smrti, rastavi od tebe."
Kršćanima je krajnje odbojna i blasfemična pomisao da bi Jonatan, David ili Ruta možda mogli pokazivati homoseksualne osjećaje. Bijesno kažu da to vrijeđa samoga Boga Stvoritelja. Međutim, krvave "božje zapovjedi" da se uništavaju gradovi sa svim njihovim stanovnicima im uopće ne smetaju...
Zaljubljene Svetice Perpetua i Felicity su bile kršćanske mučenice 203 n.ere:
Dva zaljubljena para preobraćenih rimskih vojnika Serge i Bacchus, kao i Polyeuct i Nearchos, bila su proglašena svecima (slave se 1. X).
U bibliji se spominje "istospolna ljubav" između muškaraca: Jonatan (homoseksualac) i David (biseksualac), Isus i Sv. Ivan "učenik kojeg je Isus ljubio, a koji mu se često privijao uz prsa" (ako mu to nije bio sin Juda) (vidi i nedavno pronađeni odlomak tajnog Markovog evanđelja s opisom Isusove tantrističke inicijacije), a od žena Ruta i Naomi. Niti na jednom mjestu se ne osuđuje ljubavna veza žene sa ženom, samo "muškarci koji liježu s muškarcima". Diskriminacija homoseksualaca, rasizam, vjersko nasilje, sastavni su dio Biblije.
Blažena Majka Tereza o AIDS-u:
"To je pravedna kazna za neprilično seksualno ponašanje."
Katolički katekizam:
"Oslanjajući se na Sveto pismo, koje ih prikazuje kao teško izopačenje, Predaja je uvijek tvrdila da su 'čini homoseksualni u sebi neuredni'. Protive se naravnom zakonu. Oni spolni čin zatvaraju daru života. Ne proizlaze iz prave čuvstvene i spolne komplementarnosti. Ni u kojem slučaju ne mogu biti odobreni" (kanon 2357).
Crkva je imala barem jednoga prakticirajućeg gay papu Julija III (Benedikt IX, bisex. Ivan XII, Aleksandar VI), koji je odjenuo u vatikanski grimiz nekakvog nepismenog 18. godišnjaka kojeg je pokupio s ulice u Parmi.
Kur'an i istospolna ljubav: zlo, uništi, spali, "siluj radije moje kćeri djevice, nego da se ljubiš s muškarcem":
I Luta - kad reče narodu svome: "Zašto činite razvrat koji niko prije vas na svijetu nije činio?
Vi sa strašću prilazite muškarcima, umjesto ženama. Ta vi ste narod koji sve granice zla prelazi!"
A odgovor naroda njegova glasio je: "Istjerajte ih iz grada vašeg, oni su ljudi-čistunci!"
I Mi smo njega i porodicu njegovu spasili, osim žene njegove; ona je ostala s onima koji su kaznu iskusili.
I na njih smo kišu spustili, pa pogledaj kako su razvratnici skončali. (El-E'araf 80-84.)
I kad izaslanici Naši dođoše Lutu, on se zbog njih nađe u neprilici i bi mu teško pri duši, pa reče: "Ovo je mučan dan!"
I narod njegov pohrli njemu, - a i prije su radili sramotna djela. "O narode moj", - reče on - "eto mojih kćeri, one su vam čistije! Bojte se Allaha i pred gostima mojim me ne sramotite! Zar među vama nema razumna čovjeka?"
"Ti znaš da nam nisu potrebne tvoje kćeri" - rekoše oni -, "ti doista znaš šta hoćemo mi". (Hud, 77-79.)
*
1 Kraljevi 1, 1-4
"Kralj David bijaše ostario i odmakao u godinama; premda su ga pokrivali mnogim pokrivačima, nije se mogao ugrijati. Tada mu rekoše njegove sluge: "Trebalo bi potražiti za gospodara mladu djevojku koja bi dvorila kralja i služila mu: kad bude spavala na njegovu krilu, to će ugrijati kralja gospodara." Potražiše, dakle, lijepu djevojku po svoj zemlji izraelskoj; i nađoše Abišagu Šunamku te je dovedoše kralju. Djevojka je bila izvanredno lijepa; njegovala je kralja i služila mu, ali je on ne upozna."
Vjerojatno ste i sami zaključili da "upoznati" u biblijskom jeziku znači imati seksualni odnos.
*
Prema Bibliji, svi smo nastali iz incestualnih veza djece Adame i Eve - koji su bili braća i sestre. Druga je mogućnost, da su sinovi Eve i Adama imali djecu sa ženama od drugih plemena, s ljudima koje Bog nije stvorio izravno. S ljudima naroda koji nisu od Boga izabrani...
2Samuel 13, 10-16 (Incest i silovanje)
Tada Amnon reče Tamari: "Donesi mi jelo u spavaonicu da se okrijepim iz tvoje ruke!" I Tamara uze kolače koje bijaše zgotovila i donese ih svome bratu Amnonu u spavaonicu.
A kad mu je pružila da jede, on je uhvati rukom i reče joj: "Dođi, sestro moja, lezi sa mnom!" A ona mu reče: "Nemoj, brate moj! Ne sramoti me jer se tako ne radi u Izraelu. Ne čini takve sramote! Kuda bih ja sa svojom sramotom? A i ti bi bio kao bestidnik u Izraelu! Nego govori s kraljem: on me neće uskratiti tebi!"
Ali je on ne htjede poslušati, nego je svlada i leže s njom.
Levitski zakon 18, 6-18
Detalji o svim mogućim incestualnim vezama
Biblijski glavni igrači su većinom nastali iz rodoskvrnih veza. Prvo se to ne osuđuje, a onda propisuje teška kazna (?)
Izlazak 6, 20
"Amram se oženi svojom tetkom Jokebedom, koja mu rodi Arona i Mojsija."
Postanak 19, 31-38 (Lotove kćeri)
(starija reče mlađoj): "Otac nam ostarje, a muža na zemlji nema da bude s nama, kako je običaj po svem svijetu. Hajdemo oca opiti vinom, pa s njime leći: tako ćemo s ocem sačuvati potomstvo." One noći opiju oca vinom, i starija ode te legne sa svojim ocem, a on nije znao kad je legla ni kad je ustala. Sutradan starija reče mlađoj: "Sinoć sam, eto, ležala ja s našim ocem; napojimo ga vinom i noćas, pa idi ti i s njim lezi: tako ćemo ocu sačuvati potomstvo." Opiju oca vinom i one noći te mlađa ode i s njim legne, a on nije znao kad je legla ni kad je ustala. Tako obje Lotove kćeri zanesu s ocem. Starija rodi sina i nadjenu mu ime Moab. On je praotac današnjih Moabaca. I mlađa rodi sina i nadjene mu ime Ben-Ami. On je praotac današnjih Amonaca.
Post. 11, 29
Milka, sestra Lota, udaje se za svog ujaka, Nahora:
"Abram se i Nahor ožene. Abramovoj ženi bijaše ime Saraja, a Nahorovoj Milka; ova je bila kći Harana, oca Milke i Jiske."
" Post. 4, 17 - Kajin ubija Abela i napušta vrt. Može se oženiti samo sa svojom sestrom - jedinom ženom na Zemlji osim majke Eve.
" Post. 20, 12 - Abraham se ženi sa svojom sestrom po ocu.
" Post. 22, 20-23 - Izak, Abrahamov sin, ženi se drugom rođakom Rebekom
" Post. 28, 8-9 - Ezav se ženi sa dvije od prvih rođakinja, sestrama Mahalatom i Basematom
" Post. 29, 16 - Jakob s dvije rođake Rahelom i Leom.
" Post. 38 - Juda oplodi rođakinju Tamaru misleći da je prostitutka, pa je poslije oženi.
" Izlazak 6, 20 - Amram oplodi tetku.
Levitski zakon 20, 11-12 (Još o incestu i golotinji):
"Ne otkrivaj golotinje svoga oca ni golotinje svoje majke. Majka ti je, ne otkrivaj njezine golotinje!"
"Ne otkrivaj golotinje žene svoga oca; svoje sestre; kćeri svoga sina niti golotinje kćeri svoje kćeri; kćeri žene svoga oca; sestre svoga oca; sestre svoje majke; svoga strica; svoje snahe; žene svoga brata."
Incestualni trokut je zabranjen! Ali slavni osnivač "Abrahamskih religija" (Židova, Kršćana i Muslimana) je Abraham koji je oženio svoju sestru Saru.
Levitski zakon 20, 14
"Čovjek koji se oženi kćerju i njezinom majkom - krajnja je to pokvarenost! - neka se u vatri spali i on i one."
Lev 20, 19
"Čovjek koji bi legao sa svojom strinom otkrio bi golotinju svoga strica. Neka snose posljedice svoga grijeha: neka umru bez poroda. Čovjek koji bi se oženio ženom svoga brata - golotinju bi svoga brata otkrio - i to je nečisto. Neka ostanu bez poroda."
Tu se proklinje brak sa ženom vašega brata, ali na drugom mjestu imamo propis leviratskog braka, gdje se naređuje brak sa ženom vašega brata, ako je isti umro i nije ostavio potomke.
Zakon levirata
"Kad braća stanuju zajedno pa jedan od njih umre a da nije imao sina, žena pokojnoga neka se ne preudaje izvan kuće, nego neka k njoj pristupi njezin djever i uzme je sebi za ženu te izvrši djeversku dužnost.
Ako, međutim, onaj čovjek ne želi da se oženi svojom snahom, onda .... neka njegova snaha k njemu pristupi na oči starješine pa mu skine s noge sandalu, pljune mu u lice i kaže ove riječi: 'Ovako se radi čovjeku koji neće da podigne doma svome bratu!' Taj neka se prozove u Izraelu 'Dom bosoga'."
Onana npr. Bog kažnjava na licu mjesta jer nije htio oploditi ženu svoga brata.
Koja li je zbrka morala nastati u glavama onih koji su pobožno provodili propise iz svete knjige. Čas tvrdi jedno, čas naređuje drugo.
*
Propovjednik 7, 13
"Pogledaj djela Božja; tko može ispraviti što je on iskrivio?"
*
2Kraljevi 6, 28-29
"Još joj kralj reče: "Što ti je?" Ona odgovori: "Ova mi je žena rekla: 'Daj svoga sina da ga pojedemo danas, a sutra ćemo pojesti moga!'
Skuhale smo moga sina i pojele ga. A sutradan rekoh joj: 'Daj svoga sina da ga pojedemo."
U tjeskobi i jadu, kojima će te neprijatelj tvoj pritisnuti, jest ćeš plod utrobe svoje - meso sinova svojih i kćeri svojih koje ti dadne Jahve, Bog tvoj. Čovjek najnježniji i najmekši u tebe zlobnim će okom gledati na vlastitog brata, ženu u svome naručju i djecu svoju što mu preostanu, ne hoteći ni s jednim od njih dijeliti mesa sinova svojih koje bude jeo, jer zbog tjeskobe i jada, kojima će te neprijatelj tvoj pritiskati po svim gradovima tvojim, drugo mu neće preostajati.
"I žena najnježnija i najmekša što bude u tebe - toliko nježna i tankoćutna da se ne usuđuje spustiti stopala na zemlju - zlobnim će okom gledati na muža u svome naručju, i na sina svoga, i na kćer svoju, i na posteljicu svoju što joj iziđe između nogu, i na djecu što ih ima roditi, jer će ih potajno jesti, oskudna u svemu, zbog nevolje i jada kojim će te neprijatelj tvoj pritisnuti po svim gradovima tvojim."
Knjiga brojeva 28, 53-57
".... sedmerostruko ću vas kazniti za vaše grijehe. Jest ćete meso od svojih sinova, jest ćete meso od svojih kćeri."
"Čujte sada, glavari kuće Jakovljeve, suci doma Izraelova! Vi ljudima derete kožu s tijela i meso s kosti njihovih. Oni proždiru tijelo moga naroda i deru mu kožu, lome kosti. Oni ih komadaju kao u loncu, kao meso u punom kotlu!"
Mihej 3, 2-3
Zbog tvojih gadosti učinit ću s tobom što još ne učinih nikada nit ću ikad učiniti: posred tebe očevi će jesti sinove, a sinovi očeve;
Ezekiel 5, 9
"Plamti zemlja od gnjeva Jahvina, narod ognju hrana postaje. Nitko ni brata svog ne štedi, svatko jede meso svog susjeda. Proždire zdesna, i opet je gladan; guta slijeva, i opet sit nije: Manaše Efrajima, Efrajim Manašea, obojica zajedno Judu."
Izaija 9, 19
Strijele svoje opojit ću krvlju i mač moj najest će se mesa, krvi ubijenih i zarobljenih, glava dušmanskih vrhovnika. Kličite, o nebesa, s njime, obožavajte ga, sinovi Božji!
Ponovljeni zakon 32, 42
Jahve nad Vojskama zakrilit će ih i oni će gaziti nogama kamenje praćaka, pit će krv kao da je vino, napojit' se kao škropilo, kao uglovi na žrtveniku.
Otkrivenje 16, 5
I začujem anđela voda gdje govori: "Pravedan si, Ti koji jesi i koji bijaše, Sveti, što si tako dosudio! Oni su prolili krv svetih i proroka i stoga ih krvlju napajaš! Zavrijedili su!"
Knjiga Mudrosti 12, 3-7
Zamrzio si drevne stanovnike svoje Svete zemlje jer su činili zlodjela grozna u vradžbinama i obredima bezbožnim; okrutne ubojice djece, žderače utrobe na gozbama mesa ljudskog, posvećenike s krvava pira, roditelje ubojice bića bespomoćnih, odlučio si uništiti rukama otaca naših, da najdraža ti od sviju zemalja primi dostojno naselje djece Božje.
Ovdje biblijski pisac gadno i lažljivo kleveće narode koji su mirno živjeli na Palestinskoj zemlji. Optužuje ih da su na gozbama jeli svoju vlastitu malu djecu. Na način najgorih nacističkih propagandista, napad i osvajanje tuđe zemlje ovdje se opravdava nekakvim nečuvenim zločinima, ne bi li se svojim ratnicima pružilo opravdanje za bjesomučnu mržnju i ratnička zvjerstva nad nevinim narodom. Iako se radi o biblijskim legendama, političko-propagandistička pouka je jasna. Ocrni neprijatelja na najgori mogući način, kako bi izazvao bijes primitivaca i tako manipuliralo s njima.
Ovo što slijedi nije kanibalizam - doslovno jedenje ljudskog mesa i pijenje ljudske krvi. Radi se samo o simbolici (iako Crkva tvrdi drukčije).
I dok su blagovali, uze Isus kruh, izreče blagoslov pa razlomi, dade svojim učenicima i reče: "Uzmite i jedite! Ovo je tijelo moje!" I uze čašu, zahvali i dade im govoreći: "Pijte iz nje svi! Ovo je krv moja, krv Saveza koja se za mnoge prolijeva na otpuštenje grijeha.
"Uzmite, ovo je tijelo moje." I uze čašu, zahvali i dade im. I svi su iz nje pili. A on im reče: "Ovo je krv moja, krv Saveza, koja se za mnoge prolijeva.
Reče im stoga Isus: "Zaista, zaista, kažem vam: ako ne jedete tijela Sina Čovječjega i ne pijete krvi njegove, nemate života u sebi! Tko blaguje tijelo moje i pije krv moju, ima život vječni; i ja ću ga uskrisiti u posljednji dan. Tijelo je moje jelo istinsko, krv je moja piće istinsko. Tko jede moje tijelo i pije moju krv, u meni ostaje i ja u njemu. Kao što je mene poslao živi Otac i ja živim po Ocu, tako i onaj koji mene blaguje živjet će po meni. Ovo je kruh koji je s neba sišao, ne kao onaj koji jedoše očevi i pomriješe. Tko jede ovaj kruh, živjet će uvijeke."
A pogotovo ako čitamo što piše, po čemu ispada da je Isus pio svoju vlastitu krv i jeo svoje vlastito meso (piše SVI su to pili i jeli).
*
Estera 1, 9
"Kralj bijaše veseo od vina, pa naredi Mehumanu, Bizeti, Harboni, Bigti, Abagti, Zetaru i Karkasu, sedmorici eunuha koji su mu služili, da dovedu preda nj kraljicu."
Galažanima 5, 12
Sveti Petar: "Uškopili se oni koji vas podbunjuju!"
Matej 19, 12
"Doista, ima za ženidbu nesposobnih koji se takvi iz utrobe materine rodiše. Ima nesposobnih koje ljudi onesposobiše. A ima nesposobnih koji sami sebe onesposobiše poradi kraljevstva nebeskoga."
Pa ako te ruka ili noga sablažnjava, odsijeci je i baci od sebe.
Tko može shvatiti, neka shvati.
Origen i neki drugi rani kršćani su to shvatili i kastrirali se...
Knjiga Sirahova 30, 20
"...samo gleda i uzdiše, kao uškopljenik koji grli djevicu i uzdiše."
Estera, Uvod
Mordokaj je mirno boravio u kraljevskoj palači s Gabatom i Tarom, dvojicom kraljevih eunuha koja su čuvala dvor.
O papinim privatnim kastratima-pjevačima, pročitajte pod: Povijest papinstva.
*
Ponovljeni zakon 23, 1-2
"Kopile /hebr: mamzer/ neće ući u sabor Gospodov: čak ni deseto pokoljenje njihovo neće ući u sabor Gospodov."
"Jahvu su iznevjerili: rodili su kopilad; vjetar će žarki proždrijeti polja njihova."
Hošea 5, 7
Aškelon će pust ostati, u Ašdodu stanovat će kopilad! /hebr: mamzer/
Poslanica Hebrejima 12, 8
Pa ako niste pod stegom, na kojoj su svi imali udjela, onda ste kopilad, a ne djeca.
Još nedavno se u "Krsni list" upisivalo je li netko izvanbračno dijete, kao i njegova vjerska pripadnost. Crkva je poticala prezir prema takvoj "vrsti ljudi". Ujedno je doprinijela nebrojenim abortusima žena koje su se stidjele roditi takvu "prezrenu" djecu. Nove verzije Biblije na hrvatskom, izraz KOPILE prevode u mješanac (kao da je time nešto popravljeno). Biblija nalaže da se do DESETOG pokoljenja potomaka rođenog na neki drugi način nego što je to propisano vjerskim zakonima, ne primaju u sabor Gospodinov (ne smije se oženiti za Izraelku). Novi pak zavjet pravi sramotnu distinkciju između "kopiladi i djece".
*
Brojevi 5, 11-21
Opis bizarnog, brutalnog i nasilnog rituala koji se obavlja na ženi za koju ljubomorni muž SUMNJA da je učinila preljub. Cilj je abortus djeteta sumnjiva podrijetla.
Jahve reče Mojsiju: "Govori Izraelcima i reci im: Ako nekome žena pođe stranputicom te mu se iznevjeri i netko s njom legne, ali to ostane sakriveno očima njezina muža i žena ostane neotkrivena iako se oskvrnula te protiv nje ne bude svjedoka budući da u činu nije bila uhvaćena - i sad muža obuzme duh ljubomore i on postane ljubomoran na svoju ženu koja se oskvrnula; ili ako ga spopadne duh ljubomore te postane ljubomoran na svoju ženu a da se ona nije oskvrnula - neka taj muž dovede svoju ženu svećeniku. Neka za nju donese prinos: desetinu efe ječmenog brašna. Neka po njemu ne polijeva ulja niti na nj stavlja tamjana, jer to je prinosnica za ljubomoru, spomen-prinosnica da podsjeti na grijeh. Neka svećenik povede tu ženu i postavi je pred Jahvu. Sad neka svećenik uzme posvećene vode u kakvu zemljanu posudu i, uzevši prašine što je na podu Prebivališta, neka je svećenik ubaci u vodu. Pošto je svećenik postavio ženu pred Jahvu, neka joj otkrije glavu a na njezine ruke stavi spomen-prinosnicu, to jest žitnu prinosnicu za ljubomoru, s svećenik neka drži u ruci vodu gorčine i prokletstva. Zatim neka svećenik ženu zakune. Neka joj reče: 'Ako nikad čovjek s tobom nije ležao te ako nisi išla stranputicom i oskvrnula se dok si bila pod vlašću svoga muža, budi pošteđena od ove vode gorčine i prokletstva! Ali ako si išla stranputicom dok si bila pod vlašću svoga muža te se oskvrnula; ako je koji čovjek osim tvoga muža legao s tobom ...' Ovdje neka svećenik zakune ženu ovom kletvom: neka joj rekne: Jahve te postavio za prokletstvo i kletvu među tvojim narodom, učinio da ti uvene rodnica i da ti se utroba nadme! Neka ova voda prokletstva zađe u tvoju utrobu! Trbuh ti se od nje naduo, a rodnica uvenula! - A žena neka poprati: Amen! Amen! Potom neka ta prokletstva svećenik napiše na list pa ih ispere u vodu gorčine. Onda neka ženu napoji vodom gorčine i prokletstva, da bi se voda gorčine po njoj razišla i napunila je gorkošću. Neka svećenik onda uzme iz ženine ruke prinosnicu za ljubomoru, prinese je pred Jahvom kao žrtvu prikaznicu te je donese na žrtvenik. Zagrabivši od prinosnice punu pregršt kao spomen-žrtvu, neka to sažeže u kad na žrtveniku. Napokon, neka ženu napoji vodom. Pošto je napoji vodom, bude li oskvrnuta iznevjerivši se svome mužu, voda prokletstva ući će u nju i napunit će je gorčinom; njezina će se utroba naduti a rodnica uvenuti - ta će žena postati prokletstvom u svome narodu. A ako žena ne bude oskvrnuta nego nevina, neće joj biti ništa i imat će djece. To je obred u slučaju ljubomore, ...
*
Post. 22, 9-10
"Stignu na mjesto o kojemu je Bog govorio. Ondje Abraham podigne žrtvenik, naslaže drva, sveže svog sina Izaka i položi ga po drvima na žrtvenik. Pruži sad Abraham ruku i uzme nož da zakolje svog sina."
Suci 11, 30-40
Ubojstvo nevine djevojke radi odvratnog Zavjeta Jahvi, da će žrtvovati (ubiti) prvu osobu koja izađe iz njegove kuće da ga pozdravi (izašla je njegova kćerka koju je potom ubio na oltaru i spalio).
Od boraca koji su išli u borbu ustavi ujam za Jahvu: jednu glavu od svakih pet stotina, bilo ljudi, bilo krupnog blaga, magaradi ili sitne stoke. Uzmi to od njihove polovice i podaj svećeniku Eleazaru kao podizanicu za Jahvu.
Ljudskih je duša bilo 16.000, a njihov ujam za Jahvu 32 osobe. Ujam predade Mojsije svećeniku Eleazaru za podizanicu Jahvi, kako je Jahve naredio Mojsiju.
32 ratnih zarobljenica (svaka 500-stota djevica od 16.000) je zaklano i spaljeno na Jahvinom žrtveniku kao ljudska žrtva podizanica.
Ezek. 20, 25-26
"I zato im dadoh uredbe koje ne bijahu dobre, zakone koji usmrćuju: da se oskvrnjuju svojim prinosima, provodeći kroz oganj svoju prvorođenčad. Htjedoh tako da ih zastrašim, neka znaju da sam ja Jahve."
Bog Jahve/Isus je namjerno dao loše zakone koji naređuju žrtvovanje prvorođene djece u vatri. To je zato, jer ih je Bog htio zastrašiti.
*
Post. 38, 8-10
"Tada reče Juda Onanu: "Priđi k udovici svoga brata (Tamari), izvrši prema njoj djeversku dužnost i tako očuvaj lozu svome bratu!" Ali Onan, znajući da se sjeme neće računati kao njegovo, ispuštaše ga na zemlju kad god bi prišao bratovoj udovici, tako da ne dade potomstva svome bratu. To što je činio uvrijedilo je Jahvu, pa i njega pogubi."
Ostaje nejasno zašto je masturbacija nazvana po nesretnom Onanu - onanija, kad više izgleda da se radi o klasičnom coitus interraptus. Kako god bilo, udovica Tamara više nije imala strpljenja, preobukla se u prostitutku i odlučila prodati svoje tijelo, da bi začela.
"Ona svuče udovičko ruho, navuče koprenu i zamota se pa sjede na ulazu u Enajim. Kad je Juda opazi, pomisli da je bludnica, jer je bila pokrila lice. Svrati se on k njoj i reče: "Daj da ti priđem!" A ona odgovori: "Što ćeš mi dati da uđeš k meni?" "Spremit ću ti jedno kozle od svoga stada", odgovori. Dade joj jedno i drugo, a onda priđe k njoj i ona po njem zače."
Znakovit odlomak o onaniji iz Katekizma Katoličke Crkve:
Pod masturbacijom treba razumjeti svojevoljno uzbuđenje spolnih organa radi postizanja spolnog užitka. "U skladu sa stalnom predajom i crkveno Učiteljstvo i moralni osjećaj vjernika masturbaciju su bez kolebanja smatrali činom koji je u sebi i teško neuredan". "Kakav god bio razlog tome, svojevoljno služenje spolnom sposobnosti izvan normalnog bračnog općenja bitno se protivi njenoj svrsi".
*
Pjesma nad pjesmama 1, 5; 5, 10
"Crna sam ali lijepa, kćeri jeruzalemske, kao šatori kedarski, kao zavjese Salomonove. Ne gledajte što sam garava, to me sunce opalilo....", "Dragi je moj bijel i rumen, ističe se među tisućama..."
*
Izl. 18, 19
"Ne približuj se ni jednoj ženi kad je u nečistoći svoga mjesečnog pranja da joj otkrivaš golotinju!"
"-.... odbacit ćeš ih kao menstrualne krpe i reći im: "Napolje!"
(prevedeno je cenzurirano kao "nečist")
Izaija: 30, 22
"Kad žena imadne krvarenje, izljev krvi iz svoga tijela, neka ostane u svojoj nečistoći sedam dana; tko se god nje dotakne neka je nečist do večeri."
"Čovjek koji bi legao sa ženom za njezina mjesečnog pranja te otkrio njezinu golotinju - razgolio izvor njezine krvi i ona sama otkrila izvor svoje krvi - neka se oboje odstrane iz svoga naroda."
"Ako žena imadne krvarenje dulje vremena izvan svoga mjesečnog pranja, ili ako se njezino mjesečno pranje produžuje, neka se smatra nečistom sve vrijeme krvarenja."
*
1Samuel 25, 22
"Neka Bog učini Davidu ovo zlo i neka mu doda drugo ako Nabalu do zore od svega što ima ostavim i ono što mokri uza zid!"
1Kraljevi 14, 10
"Zato, evo, puštam zlo na kuću Jeroboamovu, istrijebit ću iz obitelji Jeroboamove sve što mokri uza zid, robove i slobodnjake u Izraelu; ja ću netragom pomesti kuću Jeroboamovu kao što se mete nečist, da ga ništa ne ostane. "
2Kraljevi 9, 8
"Iskorijenit ću Ahabu sve što mokri uza zid..."
Gornje Božje kletve nisu protiv nehigijenske navike mokrenja uz zid, već prijetnja da će ubiti muškarce.
Za one radoznale, ali još ne prosvijećene proučavatelje Biblije, uobičajeni hebrejski idiom za "muškarca", doslovno se prevodi kao "onaj koji mokri uza zid". Stari su Hebrejci očito to držali kao vitalno važnu značajku kojom su se muškarci razlikovali od žena. Tražio sam, ali nisam našao, da bi se ženu označavalo kao "ona koja čući u grmlju".
*
Br. 31, 18
(Mojsije svojim vojnicima): "Stoga svu mušku djecu pobijte! A ubijte i svaku ženu koja je poznala muškarca! A sve mlade djevojke koje nisu poznale muškarca ostavite na životu za se."
Vjera rimskog satnika - pedofila - veća od svih u Izraelu?
"Nekomu satniku bijaše bolestan sluga, samo što ne izdahnu, a bijaše mu veoma drag."
Luka 7, 1-10
"Kad uđe u Kafarnaum, pristupi mu satnik pa ga zamoli: "Gospodine, sluga mi leži kod kuće uzet, u strašnim mukama." Kaže mu: "Ja ću doći izliječiti ga." Odgovori satnik: "Gospodine, nisam dostojan da uđeš pod krov moj, nego samo reci riječ i izliječen će biti sluga moj. Čuvši to, zadivi se Isus i reče onima koji su išli za njim: "Zaista, kažem vam, ni u koga u Izraelu ne nađoh tolike vjere. I ozdravi sluga u taj čas."
Matej 8, 5-13
Stotnikov "sluga koji mu bijaše vrlo drag", međutim, na grčkom glasi "entimos pais", a riječ "pais" ne označava običnog slugu, već dječaka s kojim je ovaj rimski stotnik živio i bio u homoerotskoj vezi (što tada nije bila rijetkost).>
CNN je izvijestio (II.2004.), pozivajući se na izvješće, da su djeca u SAD prijavila više od 11.000 slučajeva seksualnog zlostavljanja od strane svećenika između 1950. i 2002. godine (6.700 od ukupnog broja optužbi istraženo je i potkrijepljeno).
"Zašto tražiti savjet o seksu od Pape? Ako išta zna o tome, on to nikako ne bi smio znati!"
[George Bernard Shaw]
No comments:
Post a Comment